Eski Araba Almadan Önce Bakmamız Gerek Unsurlar


Merhaba arkadaşlar,

Bugün sizlere eski araba alamadan önce nelere dikkat etmeniz gereken unsurları dikkat çekicem başımdan geçen olayları sizlere aktaracağım.

Bundan 3 sene önce motorum çalındıktan sonra hemen para denkleştirip TOFAŞ Şahin araba almaya karar verdim. Sahibinden.com dan araç aramaya başladım. o zamanlar araçlar daha uygun şu anki zamana göre, Neyse İstanbul'da beyaz renk bir araç bakmaya gittik araç gayet güzel gözüküyor.
Havada karardı sayılır tam olarak arabada kusur var ise belli bile olmuyor. Neyse araç hoşumuza gitti.
O zamanın parası 6.500 TL ye aracı aldık.Arabayı alıp herhangi bir ustaya falan göstermedik.
Her neyse aracı muanesi 6 ay falan var, Bir gün arabanın lastigi patladı. Lastik değişimi için arabanın altına kiriko koyduk ama nafile araç içine çöktü meğerse aracın aldı çürükmüş silikon ile aracın altını bir güzel yalayıp yutmuşlar. Her neyse lastik işini halletik. 6 ay sonra muane yaklaştı arabayı muaneye götürmeden önce dedim ustaya götürüp baktırayım. Usta demesin aracın tüp tarihi geçmiş o zamanın parası 800 TL ye komple değiştirdim. sonra aracın ön takım arka takım komple sıfır olarak değişmesi gerekiyor. Onuda yaptırdık her neyse sonra elektrik aksamı için bir güzel elden geçti derken arabada sadece şanzuman ve defransiyel el deymedi. ve bu arada aracın altı çürük oldugu için altınıda komple sıfır olarak yaptırdım 3.000 TL ye o da zar zor kimse yapmakta istemiyor neymiş eski araçmış aracı 6.500 aldım 1400TL ön takım alt taban 3.000TL LPG değişimi 800TLderken ufak ufak sorunlarda var tabikide herneyse aracı bu sorunları yaptıktan sonra muaneye götürdüm araç tekte sorunsuz şekilde muaneden geçti. Aradan 1 sene sonra askere gitmek zorunda kaldım ve aracı eve bıraktım babam kullanıcaktı. Askerden geldim arabada ne motor ne şanzuman nede defransiyel şuan şanzumanda atmalar ve defransiyelde ötmeler motorda üfleme gibi sorun var şuan bir lira para harcamadan binyorum ne kadar masraf yaparsam yapayım illki bir yerinde bir sorun cıkıcak bu araç bana bir ders oldu ve benden sizlere önerim eski araç almadan önce iyi düşünün ve alacaksanız. iyice rütin kontrollerini ustaya baktırın sonra almayı deneyin :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Muhabbet Kuşu

Otomobil Ses Sistemi Tesisatı Bağlama

Muhabbet Kuşu Üretimi Nasıl Yapılır